آموزش وردپرس
alghadir

مرحله نخست تقاطع غیر همسطح الغدیر قائمشهر به بهره برداری رسید

قائم خبر:ˈسید جعفر حسینیˈ روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای مرحله نخست این طرح بیش از ۳۳ میلیاردریال اعتبار هزینه شد که ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی تامین شد.

وی ادامه داد : این طرح در سه راهی سوادکوه معروف به سه راه الغدیر احداث شد ، برای اجرای آن بیش از ۳۰ هزار مترمربع تملک اراضی و رفع معارض صورت گرفته است.

شهردار قائمشهر ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح الغدیر قائمشهر علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد ، در کاهش ترافیک منطقه و بهبود و شتاب بخشی در عبور و مرور مسافران و شهروندان موثر است.

حسینی ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح الغدیر قائمشهر با قوس شبدری به علت گستردگی عملیات اجرایی و پیچیدگی های خاص فنی- مهندسی تاکنون تنها در کلان شهرهایی مانند تهران ، اصفهان و مشهد اجرا شد.

وی گفت: احداث اینگونه تقاطع غیرهمسطح در شمال کشور برای نخستین بار صورت می گیرد.

شهردار قائمشهر افزود: این طرح به لحاظ شباهت ساختاری ، مشابه تقاطع هایی است که در بزرگراه آزادگان و شهید همت تهران ساخته شده است.

وی پیش بینی هزینه اجرای کامل این طرح را ۸۰ میلیاردریال اعلام کرد.

با حضور مسوولان استانی و شهرستانی ، آئین افتتاح رسمی این طرح امروز در محل اجرای طرح برگزار خواهد شد

نقشه هوایی تقاطع الغدیر قائمشهر

همچنین ببینید

photo_2017-01-12_17-57-34

بازدید عضو شورای شهر تهران و اساتید دانشگاه شریف از پروژه های ساری

بازدید دکتر مختاباد عضو شورای اسلامی شهر تهران از روند پیشرفت احداث بوستان ولایت بازدید …

۷ دیدگاه

  1. یعنی آسفالت نو باید اینجوری باشه؟این چه وضع آسفالت کردنه؟اگه دو تا سرعتگیرم روش نصب کنن عالی میشه!!!
    تو این شهر یه آسفالت سالم نداریم…یه جایی هم که یه ذره از بقیه جاها بهتره سریع روش سرعتگیر میزنن…البته سرعتگیرای اصولی میزنن که به ماشینا صدمه ای وارد نشه،فقط باید توقف کامل کنی بعد با یاری خدا عبور کنی!!!
    همیشه میگن کار را آن کرد که تمام کرد،آقای شهردار شما حتی نتونستی کاری که دیگران انجامش دادن رو تمومش کنی بااون آسفالت کردنت

  2. کمربند ی جنوبی قائمشهر که در طرح جامع پیش بینی شده چه موقع احداث می شود؟

  3. در جواب آقا رضا بگم که هنوز نقشه ی کاملش در شهرداری نیست و این نقشه ای هم که هست مسیرش توریه که میره تا چمازکتی و از جاده جویبار میافته توی کمربندیه امام-جانبازان….ولی این نقشه تغییر میکنه و قراره که از پشت لموک بره توی جاده ساری…….فعلا این پروژه تا میدان تره بار جاده کیاکلا انجام میشه و زمینهاش هم خریداری شدن…….. این نفشه ای هم که هست از میدون بار به بعد تغییر میکنه و مسیرش کج میشه…ابن تغییرات برای جلوگیری از زمینخواریه…هرچند که شنیده میشه اجازه ساخت به حاشیه ی این جاده داده نمیشه…شاید این اطلاعاتی که به من دادند اشتباه باشه!

  4. مگه نباید پل هوایی روی جاده بابل میخورد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پس فاز اول چی بود و چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    یه نفر آدم مسئول نمیتونه یه خط خبر بنویسه ما هم بفهمیم؟؟؟؟؟؟؟

  5. با سلام.
    شما آسفالت نویی رو که برای دور برگردون شماره ۲ خ ساری زدن رو دیدید؟
    محشره !!!! مخصوصا اون درچه هایی که تعبیه شده وسطش تا ماشینا بهتر ضربه بخورن .
    شهرداری :

  6. دوقلوها چمازکتی

    درجواب احسان بگم که اسب پیشکش رو که دندون نمی شمارن ایجاد دور برگردون در خ ساری هدیه شورای شهر بوده کلی فکر کردن روش مدیریت کردن !!!! بچم زیر ۵ سالشه بهم گفت دور برگردون زدن کی دور بزنه ؟ بره کجا ؟ گفتم برن افراکتی!!۱ گفت خوب روبروش بریدگی داره واسه چی برن دور بزنن!!! یکم فکر کنیم بد نسیست ما که متوجه نشدیم کاربردش چیه!!!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *